16 Temmuz 2013 Salı

Bu iş hep bu kadar uzun sürecekse ben çok yanlış gelmişim!

      Başlık için açıklama: Bir hevesle geçtim pc başına bir fotoğraf ekleyeyim dedim, baktım  etek çok basit zaten hadi ben bunu şekil üzerinden anlatayım dedim. Ne olduysa işte o zaman oldu :) 
  
      Bu etek benim ilk diktiğim parçalardan biri.Sanırım bundan dolayı da hep çok severek giydim. Aslında çok açıklanacak bitarafı yok 2 parça şifon kumaş muhtelif yerlerden ikiye katlanıp üst üste konularak 4 kat haline getiriliyor. Belinden lastik yuvası yapılıp koton kurdela geçiriliyor ve tüm büzgü arkada toplanıyor. 16. yy kostümleri gibi kalça üzerinde oluşturulan tatlı çıkıntı 1 saatte dikilen eteğin havasını anında 1500e çıkarma gücünde :)
Paintte çizdiğim şekille ki bana göre gayet net (!) açıklamaya çalıştım :)
anlaşılamayan ve anlaşılmak istenen bir konu olursa severek cevaplarım.

     Dikiş periniz yanınızda olsun!
     Sevgiler :)


4 yorum:

  1. Fikre de eteğe de bayıldım! Ama daha fazla fotoğraf isterim. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) daha fazla fotoğraf ben de istiyorum, evet!
      sanırım olacak zamanla :))

      Sil
  2. çok pratik ve çok şık olmuş hele kamuflaj desen harika ellerinize sağlık ben bayıldım çok tarz bir etek olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Yorumlar bana heyecan ve enerji veriyor bunun için de ayrıca teçekkürler :)

      Sil