22 Temmuz 2013 Pazartesi

lacivert ipek bluz





                  Merhaba; yeni hafta.yeni umutlar,yeni güzelliklerle gelsin hayatlarımıza.
Burda dergisi 2006/ ağustos sayısından 115 numaralı bluz. Ben yalnızca en büyük yakayı uyguladım. kuplu güzel bir kalıp,



 10 numaralı yaka ayağı ve 8 numaralı yaka parçasını kullandım. Kumaş pamuk karışımlı ipek. Güzel bir kalıp sorunsuz çalıştım. Burda kalıplarında şu ana kadar beden sorunu hiç yaşamadım 36 beden kalıp hemen her zaman işimi gördü diyebilirim. Sadece pensleri bazen biraz aşağı çekmem gerekiyor 1-2 cm kadar.




Detaylara gelirsek, jeanlerle kullanacağımı düşündüğüm için düğmeleri jean ipliği renginde tercih ettim. Kol manşetlerini açıklamalara göre yaptım ama biraz daha uzun tutsam daha iyi olurmuş, Katladığım zaman 6-7 cm kadar katlanıyor, bu gösterişli yakaya daha geniş manşetler daha şık dururdu diye düşünüyorum. Etek bastırma kısmında verev pervaz kullandım. Üst giysilerde, alt giysinin üzerinde kullanma ihtimalim var ise pervazla çevirmeyi tercih ediyorum. En düzgün duruşu o şekilde elde ediyorum gibi geliyor bana. Bu konuda da daha pratik fikirlere çok açığım. İç kısımları her zaman kumaşa göre değişen sıklık ayarında zig-zag dikişle temizliyorum. Kol düğmeleri görünümü için 2 düğme birbirine diktim ve kollarda karşılıklı açtığım 2 ilikden geçirdim, yani düğmeler gömlekten bağımsızlar. 



Dikiş periniz hep yanınızda olsun !
 Sevgiler :)
Posted by Picasa

2 yorum: