18 Temmuz 2013 Perşembe

little black dress


    


Küçük siyah elbise dikmeden blogger olamazsın dediler, hemen karıştırdım eskileri bir macerası da olan bu elbiseyi seçtim bugün için.
      Yine geçen yıl diktiğim bir elbise. Oldukça basit hazırlanan ve küçük oyunlarla şıklaştırılan bir  parça. Kumaş, mutlaka bilirsiniz, kendinden üzerinde ince transparan fırfır şeritleri olan jarse. Tam bir silindir gibi diktim  tek birleşme dikişini sağ ön taraftan yaptım. yaka için ön ve daha derin olacak şekilde arkada V şeklinde açtım. Yaka, kol ve etek ucunu açık bıraktım çünkü  sadece 1 kez giyilecekti hoş etek ucu için zaten başka türlü olmaz ama kol evi ve yakayı pervazla temizlesem daha temiz iş çıkardı, burada tamamen kumaşın bana verdiği yetkiye dayanarak kaytardım diyebilirim :)
      Tahmin edileceği üzere tüm elbisedeki tek dikiş boşuna öyle sağ bacak üzerine denk gelmedi, güzel ve derin bir yırtmaç amacına taşıyacaktı elbiseyi;  amaç, hikayeli elbise falan derken tam olarak burada belirtmeliyim ki öyle gizemli bir durum yok, biz sadece tango dersi almaya başlamıştık kocamla, salonlarda arjantin ateşi yakacaktık güya öyle bir heves! yaklaşık 5 dersten sonra hocamız bizi kovaladı, bütün grubu yani, ders saatleriyle çok oynuyoruz diye :)  Kesinlikle haklıydı ama ben arjantin ateşimi dans kursundan kovulan biri olarak fazla tutamadım, söndü. Aslında sanki bir yetenek vardı ama...!
      Üzülmüşüm demek ki bak yeni yeni çıkıyor ortaya hisler, terapi gibi bir şeymiş blog! 
      Velhasıl-ı kelam; yırtmacın başlangıç noktasına kumaşın kendisinden yaptığım gül benzeri ve uzun sallantıları olan bir ŞEY (bir ismi yok galiba bunun ya da aklıma gelmedi!) tutturdum. Oldu, Olmuştu yani kurstaki diğer kızlar çok beğenmişlerdi.


jgcjgjh




 Hey gidi dans ayakkabılarım! Nasıl bayılarak almıştım pistlerde fırtına gibi esip kuğu gibi süzülürken giymek için...amaaan olsun caddelerde de olsa hala aynı keyifle giyiyorum  :)







     Dikiş periniz hep yanınızda olsun !
     Sevgiler :)

4 yorum: